Friday, September 4, 2009

KEMPEN KEBERSIHAN SEK.REN.PSB.SOAS.KUALA BELAIT

KEMPEN KEBERSIHAN
[GURU-GURU BERSAMA IBU-BAPA MURID]

Kempen yang telah dilaksanakan oleh guru-guru dengan ibu-bapa pada bulan Julai yang lalu. Tujuan kempen ini diadakan adalah untuk bersama-sama dalam menjaga kebersihan dan kecantikkan sekolah dan taman. Di samping itu juga, dengan ada nya aktiviti yang serupa ini dapat mengeratkan lagi hubungan ibu-bapa dengan guru-guru.
Walaupun aktiviti ini bukan dijalankan pada hari persekolahan iaitu pada hari Jumaat, Pihak Sekolah tidak lupa menggucapkan Jutaan terima kasih kepada ibu-bapa dan guru-guru yang sudi meluangkan masa dalam menjalankan aktiviti ini.
Mmm...seperti biasa, saya sertakan beberapa gambar yang sempat diambil oleh Cikgu Jaapar. Terima Kasih saya ucapkan pada Cikgu Jaapar yang sudi kongsikan gambar-gambar yang diambil pada Kempen Kebersihan yang telah dijalankan.
Apa yang di ambil atu kan?

Atu rajin...
Phiweet Cikgu Norsiah...haus ku eh...hehehe
Antara guru-guru yang menyediakan minuman/refreshment...
Mmm...best nye...

Antara ibu murid yang memberikan kerjasama dalam kempen ini.
Lawa...eh...

Posing terhebat dari Cikgu Sahari...Ops, jangan marah...
Jangan di tebang habis Cikgu...kena marah karang...hehehe

Waah...ramai jua yang ikut kempen ani...Terima kasih atas kerjasama biskita

Best eh...bapa murid kitani ani, rajin...Terima Kasih

Eh...bahapa Cikgu Benging kitani ani...menyanyi di sebelah pokok kah? Hehehe...jangan mare, Senyum sikit Cikgu Benging...hehehe
Antara Wanita terhebat Sekolah Ren.PSB.SOAS, sapa lagi kalau bukan Our Loving GB, Cikgu Hjh.Zaiton turut turun padang bersama-sama guru-guru & ibu-bapa dalam menjalankan aktiviti ini...Hebat kan Our GB.

Anatara aksi ibu murid bersama anak-anak - atu baru ia keluarga bahagia...jeles ku eh

Terima Kasih di ucapkan lagi sekali kepada ibu-bapa/pengaja dan guru-guru atas kerjasama biskita dan diharap dengan adanya aktiviti serupa ini akan dapat mengeratkan lagi hubungan guru-guru & ibu-bapa.
Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment